Witryny aplikacji internetowych - Logo i księga znaków

1. Logo - graficzna forma przedstawienia symbolu i nazwy firmy. Najczęściej składa się z sygnetu (symbol lub znak graficzny) i logotypu (tekstowe przedstawienie nazwy).

2. Zasady projektowania logo:
  • maksymalnie 3 kolory
  • maksymalnie 2 kroje pisma
  • pozbywamy się wszystkiego co nie jest absolutnie konieczne
  • logo powinno wyglądać dobrze będąc zarówno dużej wielkości i małej oraz w czerni i bieli (ewentualnie w negatywie)
  • łatwe do zapamiętania i zapisania słownie
  • nie łączymy elementów popularnych będąc w przekonaniu, że tworzymy oryginalną pracę
  • nie opieramy się na monogramie lub skrótach nieznanych marek
3. Przykładowa zawartość księgi znaków:
  • budowa logo
  • konstrukcja logo
  • pole ochronne
  • kolorystyka
  • minimalny rozmiar logo
  • skalowanie 
  • typografia
  • niepoprawne użycie logo
  • materiały firmowe
  • identyfikacja wizualna
  • materiały promocyjne