Witryny aplikacji internetowych - Logo i księga znaków
1. Logo - graficzna forma przedstawienia symbolu i nazwy firmy. Najczęściej składa się z sygnetu (symbol lub znak graficzny) i logotypu (tekstowe przedstawienie nazwy).
2. Zasady projektowania logo:
2. Zasady projektowania logo:
- maksymalnie 3 kolory
- maksymalnie 2 kroje pisma
- pozbywamy się wszystkiego co nie jest absolutnie konieczne
- logo powinno wyglądać dobrze będąc zarówno dużej wielkości i małej oraz w czerni i bieli (ewentualnie w negatywie)
- łatwe do zapamiętania i zapisania słownie
- nie łączymy elementów popularnych będąc w przekonaniu, że tworzymy oryginalną pracę
- nie opieramy się na monogramie lub skrótach nieznanych marek
3. Przykładowa zawartość księgi znaków:
- budowa logo
- konstrukcja logo
- pole ochronne
- kolorystyka
- minimalny rozmiar logo
- skalowanie
- typografia
- niepoprawne użycie logo
- materiały firmowe
- identyfikacja wizualna
- materiały promocyjne